Unox ontvangt de Zilveren Pul.
Ook mede door het thema 'Oss, goed gemuts', is dit jaar 'Unox' een logische keuze.
Feit is dat met het inzetten van een muts, heel Nederland de soep- en worstmaker uit Oss asssocieert met de Hollanse winter. Een metafoor die in een klap precies verwoordt waar Unox haar kost mee verdient: met winterkost !!
De meest bekende omzetmakers van Unox erwtensoep en rookworst, die in Oss worden gemaakt, floreren op de markt als 'typisch Hollands'. Het idee van de muts is eenvoudig maar doeltreffend, de uitwerking fenomenaal.
Het grote succes begon bij de introductie van de Unox-muts tijdens de Elfstedentocht.
Met de succesvolle muts dook Unox op bij een ander Evenement: de Nieuwjaarsduik.
In feite een sprong op een rijdende trein.
Een muts weggeven is een slimme gedachte geweest: immers degene aan wie je hem cadeau doet, heeft geen koud hoofd meer.
De Zilveren Pul werd overhandigd door de Heer van Dorst van Heineken aan Mevrouw Marcha Zaino-Putters en haar collega Dorette van Alphen beiden van Unox Pr. en marketing